omeresra0509 Kızlar oğlum şuan 3 yaşında kardeş istiyorum ama şuan çalıştığım için ve oğlumun şuan bana ihtiyacı olduğu için düşünmüyorum. Aralarında 4,5 yaş olan ve zorlanan var mı acaba ? Genelde psikologlar 4-5 yaş olmasını öneriyorlar
mysa2 omeresra0509 tam 3 yaş araları suan oğlum uslu olduğu için sorunsuz ilerliyor şimdilik 😊 bence diğeri de okula başlamadan aradan çıkarın 2.yi😊😊
Askimizinmeyveleri omeresra0509 uzamnalar çok haklıymış kızlarımın arasında 2,5 yaş var çok zorlanmıştım oturup ağladığımı bilirim büyük kızım çok yormuştu benim iki yaş sendromuna denk gelmişti ki düşünün annem yakınımda hep yanımdaydı eşim desen işten gelir gelmez ilgilenirdi bence en ideal aralarındaki yaş 4 olmalı bence tam zamanı hakkınızda hayırlısı olsun
1Meva-Annesi omeresra0509 en güzeli arada 1 sene olması hem seviyor kıskanmayı bilmiyor hem de arkadaş gibi büyüyorlar zor tabii ama 3-4 sene fark olunca da zor bu kez büyüğe anlatmak öğretmek o da yorucu
Premseskolar omeresra0509 büyk kızım tam 3 yasında kück kızım 9 aylık cok asırı zor hatta bn artk sinir ilacları kullanmaya basladım suan zordayım ama max 1 sene sonra rahatm diyrm yda kndimi kandırıyorm yakn arkadasımn büyk kızı 9 kück oglu 1 yasında oda bna birbiriyle oynayamıyorlar aralarında cağ farkı var keske erkn kardes düsünseydim der bende ona sacmalama derim iste anlamıssnızdır artk
omeresra0509 mysa2 maşallah diyelim Canımmm 🤭 4,5 iyi herhalde 1,5 senesi kalıyor o zaman okula o zamana kadar da adapte olur kardeşli hayata sanırım çünkü oğlumu da ihmal edemem kıyamam ona ♥️
mysa2 omeresra0509 işte o nedenle okul zamanı sana daha çok ihtiyacı olucak bence de okula başlamadan diğeride aradan çıkarsa sende baya rahat edersin 😊
omeresra0509 Askimizinmeyveleri ah canım benim inşallah o zor zamanları atlatmışsındır ben şuan oğlumdan biliyorum 3 yaş sendromu fena yani neyse demek dediğin gibi doğru demişler hayırlısı olsun 🥰
dostumdostum omeresra0509 benim oğlum suan 27 aylık. Susn bir kardeşi oldugunu düşüneniyorum bile çünkü aşırı 2 yaş sendromunda suan😂 4-5 yada 5-6 yas diyorum konusması herşeyi anlaması lazım okulada gitmesi lazım kesinlikle ama 2yaş olanlar nasıl yapıyor bilmiyorum çok zor delirmemek için zor tutuyorum kendimi bazen 🙈