Anneler kızım 4ay 3 günlük üç gün önce 4. Ay aşısını olduktan sonra ağlama krizine girdi evde zor susturdum hemşire de bu kadar ağlamasına anlam veremedi aşıdan sonra evde hiç bişeyi yok keyfi yerinde emiyor oynuyor dışarı çıkardığımda yine ağlama krizine giriyor bacağında morarma kızarıklık yok ilk defa bu şekilde ağlıyor neden olabilir başına gelen var mı lütfen yardım edin.😔