Kızlar bebeğim 9aylik oldu.aslinda benim salakligim 3ayina kadar beşiğinde uyuyordu hiçbir destek almadan uyku arkadaşı ile birlikte.taki bebeğimi ayakta sallamaya alistirana denk.kayinvalidem özel yer yatağı yaptı çok fazla dönüyor diye bende alıştım sallayıp sallayıp yer yatağına indirmeye tabi.. aslında sallamaktan şikayetçi değilim alıştım artık ama artık beşiğinde uyumasıni istiyorum.uykuya daldıktan sonra beşiğe yatırdım uyudu ama döndüğü zaman uyandı tekrardan yerdeyken döner döner uyurdu ne zamana alışır?bu sürece nasıl alistirabilim?fikirlerinize ihtiyacım var 🙏❣️