Ayları büyük olup cc olarak az verilen mama bebekler ek gıda yiyordur o yüzden fazla cc mama yemiyordur normal olarak. 3 aylık bir bebekle ek gıda yiyen bebeği karşılaştırmak saçma olur Tabiki ayına göre fazla mama vermek iyi değil arkadaşların dediği gibi mideleri büyüyordur benim bebeğimde 4 aylık 210 verdiğimde kusuyor o yüzden 180 veriyorum. Her bebek farklıdır o yüzden bebeğini takip et ve doktoruna kulak ver.