Kızlar merhaba, bebeğimi devam sütüyle besliyorum normalde kutunun üzerinde 3 ay için 150 cc yazıyor ve hep o şekilde veriyordum ama bu akşam 150 cc ui içti ve hiç durmadan ağlamaya devam etti bende 60 cc daha yaptım ve onuda içti bitirince de uykuya geçti direk 210 cc onun için çok fazla aslında ama doymadığını düşünerek yaptım sizce gazından falan mı içti o kadar yoksa gerçekten çok mu acıkmıştı, bu seferlik için 210 sıkıntı oluşturur mu sizce daha o kadar çok vermeyi düşünmüyorum beslenme saat aralığını azaltıcam bilginiz var mı sorun olur mu uyuyor sürekli gidip kontrol ediyorum kusarsa falan diye