lilbabymom Kızlar selam. Bebeğim 12 aylık yürüyor o yüzden güzel bir ayakkabı almak istiyorum. Ayağı 21 numara,11cm ama merak ettiğim 21 numara alsam hemen büyüyor mu ayaklar? Yoksa seneye kadar giyilir mi sizce ?
Keremikonunannesi lilbabymom Bebekten bebeğe değişir sanırım. Benim oğlum biraz iri yapılı, ayakları da tombul. Bir aldığım ayakkabıyı bir dönem giydirmedidiğim oldu. Sonunda bir numara büyük alarak en azından kullanım süresini uzattım biraz ☺️ Ama arkadaşım iki yazdır aynı ayakkabıyı giydirebiliyor oğluna. Ve çocuklarımız yaşıt🤷♀️
Nargiza97 lilbabymom her sene farklı beden ayakkabı giyer bebekler bence olmaz şu an 21 giyiyorsa ben 22 alırdım hatta 22-23 olanlardan en azından kış bitene kadar giyer
mysa2 lilbabymom birkaç aya büyür canım ilk dönemde biraz büyüyor sonra 22 alırsın yaza doğru 23 e döner 😊