Kızlar bugün bi avmye girdik çaydanlığımı atmıştım yenisini almak için girdik. Eşim de başka bişey lazım mı dedi ben de baktım bişeyler ihtiyacım olan bişey yok şuan için dedim sonra inerken kurutmalara bakalım mı dedim baktık Hoover var elimizde dedi 9 kg ve duymuştum bir ara alacaktım araştırmıştım biçok marka ama üzerinden zaman geçti baya. Şimdi de almasam kalacak dedim ve aldık. Lakin iyi mi ettim kötü mü ettim bi diyin hele ya kullanan var mı aramızda memnun musunuz 🧐🤔