Neva77 Elimde açılmış iki tane mama var ve kızım içmiyor.mamaların açıldıktan ne kadar süre içinde tüketilmesi gerekiyor acaba? 3 4 hafta diye duymuştum doğru mudur?
gizem19_ Neva77 doğru canım en fazla 3 hafta içinde kullanmanız lazım 3 haftadan sonra bebeğinizi zehirler dikkat edin