gizem19_ İyi akşamlar 🙋♀️ Ek gıdaya başlayacağız oioi nin ürünlerine çok güzel diyorlar kullanıp memnun kalanlar var mı ya da önerdiğiniz bir marka🙂
Tweetyy gizem19_ tabağını kullanıyorum iyi memnunum. Ama illa alınması gereken bı üründe değil. Makineye atmayın asla alırsanız deterjan kokusu kalıyormuş uni veya ebebek emzik biberon deterjanı var kokusuz onlarla yıkayın