O kadar pişmanım ki sendrom gelmeden biraktirmadigima. 22 aylık ama şu bir haftadır çok fena sendroma girdi sürekli ağlıyor ama öyle böyle bir aglama degil. Krize griiyor ciğeri parcalanircasina hem de çığlık atarak ağlıyor. Hani komşular kesin şiddet falan uyguluyoruz sanar o derece. Bir ay önce falan biraktirsaydim daha ılımlı olurdu kabul ediyordu oyalayinca falan şimdi o da kesmiyor. Farklı birsekilde uyumaya alışmak üzereydi şimdi yine memeye dönmeye zorluyor resmen. Bir akıl verin kızlar gece meme istediğinde falan o şekilde ağlıyor nasıl susturucam nasıl oyalayacagim bilmiyorum. Sirke sabır taşı falan sürmek çok mu kötü onların psikolojisi için ya?