semanurbakir Bziim kız galiba biraz erkenci 3.5 ayligiz ve damagimiz beyazlamış ve şişmiş durumda huysuzluklar başladı tavsiye verirmisiniz ne yapmam lazim
Bmaidil12 semanurbakir ilk kızımda 3.5 aylıkken cıkmıstı ikinci kızımda 7ay 17 günlük tık yok. Belirtiler var aslında ama diş kısmında şişme vs yok
Egeninegesi semanurbakir 5 ay 26 günlükken iki dişimiz patladıı emzikle sürekli gıcır gıcır çok şekerr 😌😌
Bebikimm semanurbakir benim oğlum unda 3 aylıkken öyle oldu ama çıkması 6. Ayın sonunu buldu. Şuan 8 aylık 3 dişi var 3 ü de patladı patlayacak
eylul19 semanurbakir 3-4 aylıkken basladı bızımde salyalar kasınmalae 6 aylıkken patlattı .doktorumuz tetagıl onermıstı onu kullanıyorum
Kyaaa0908 semanurbakir malesef yapacak birşey olmuyor benim kızım 4.ayda başladı beyazlaşmıştı damağı sürekli eli ağzında salyası akıyor 7.ayda çıkarttı arla arkaya 10günde 3diş patlattı ilk başlarda iyiydi sonradan huzursuzlanma falan doktorumuz sadece ağrı kesici verebileceğimi söyledi
Mirayberen Kızlar merhaba benimde 5 aylık kızım var 2 aydan beri salyası var ve üst dişlerinin yanındaki dişleri şişti beyazladı. Acaba ilk üst dişler çıkmadan başka diş çıkar mı başına gelen var mı acaba