Gulcanege Memeyi tutmakta zorlanıyor diye göğüs ucu aldım ama bi zararı var mı süt azalir mi bilmiyorum ? Oğlum 5 günlük.
Burcekus Göğüs ucum yok diye bende ilk zamanlar kullandım memeyi kavrayamıyordu biraz göğüs ucum çıkmaya başlayınca zor da olsa bıraktım herhangi zararını görmedim aksine fayda sağladı ama alışınca bırakması çok zor oluyor
Busmus34 Burcekus bişry sorabilir miyim bebeğim şuan 1 aylık ben de meme ucuyla verdim ilk günlerde çekememiş sütü ve kilo kaybetti sarılık oldu şuan mememi de almıyor gün de 1-2 kere falan beni emiyor sütümü sağıp biberonla veriyorum acaba meme ucundan beslendiğini nasıl anlıyorsunuz sütün gelip gelmediğini
Bekannesi Busmus34 canım agzindan süt cikiyor yanlardan zaten bir de ucunda beyaz süt goorunuyor bir kez çek bırak emerken görürsün zaten
Burcekus Busmus34 memedeyken yutkunmasını takip ediyorum şakaklarındaki hareketlilik oluyor ilk zamanlar yutkunma sesini duymuyordum biz de 1 aylık olduk şimdi yutkunma sesi geliyor emdikçe çoğalıyor sütümüz bebeğin ihtiyacına göre üretimi daha çok yapıyor ne kadar memede olup sizi emerse o kadar artar sütünüz