Aryakuzu bence o bebekten bebeğe fark eder benim oğluma öyle tatlı meyveler verdim ki doktor öyle başlattı dedim sebze yemeyecek diye hiç de öyle olmadı güzel karışım olunca gayette yiyorlar sebze meyve şeklinde de gidebilirsiniz bizde 5.5 aylıkken başladık üç gün kuralı diye başlarda yaptım sonra bıraktım zaten çok farklı şeyleri bi güne sığdırmıyorum yavaş yavaş yenilerini ekliyorum