Benim sütüm öyle aşırı değil. Bi de çok sulu. Oğlum 1,5 aylık. Tek memeyle doymaz bi oturuşta ikisini de emer. Ona rağmen eller yine yumruk gezer evde. Ama bende o kadar süt yok ki. Kaynana da asla mama vermez (hayır yani ona noluyosa. 🤣 ) yetişemediğim için arada mama da vericem lafı ettim . Sakın makın diyor. O mu haklı ben mi ??? Sütüm bol olsa , memeler sürekli dolsa amenna … zaten mama vermem. Hani vereceğim mama da tek öğün olur zaten günde kaç defa emiyor… sütü sulu olup asla mama vermeyen var mı merak ediyorum ? Bir de silikon uçla emiyor ucu kavrayamadı hala.