Hanımlar bebeğim 4 aylık oldu ve memede uyumak istiyor. Genelde kundaklayıp ninni ile hafif sallayarak hemen uyurdu. Şimdi memede uyumak istiyor ve asla emzik almıyor. Şiddetle ağlamaya başlıyor sallamak istediğimde kundakta. Sizce bu dönemde normal mi? Sizin bebişleriniz nasıl?