Batuhaninannesi1 İyi akşamlar bebegim 1yasinda grip oldu ve burnu akıyor ağzından nefes alıp veyiyor serum fizyolojik kullaniyim mi yoks la akan burna kulanmayim mi
CankizimRavzam Batuhaninannesi1 serum fizyolojik kullanmalısın canım özellikle gripte çok önemli çünkü ciğerine inme riski var o yüzden bol bol burnunu açın hemde balgam olmasın geçmiş olsun benim kızımda grip 🥺
Bebikimm Batuhaninannesi1 her ikisine de kullan hasta olsa da olmasa da, geri burun aspiratörüyle çek temiz olsun
CankizimRavzam Batuhaninannesi1 rica ederim kuzum ❣️ Aynen öyle ya kreşe başladı ya ilk haftadan hasta oldu