Şimdi hanımlar 1 eylül regl oldum. 7 eylül de bitti. Reglim bittiğinden beri her yumurtlama günü ilişkiye girdik 🙈🙈🙈 bi tane uygulama var telefonum da o reglime 2 gün kaldı diye gösteriyor. Bende hamile miyim değil miyim merak ediyorum şimdi gebelik testi yapsam dpgru sonuç verir mi ? Ha bide sanırım uygulama yanlış falan saydı nasıl 2 gün kalıyor reglime anlamadım