ozlemmm Merhaba hanımlar, 2 aylık oğlum son birkaç haftadır haftada bir kez kakasını yapıyordu. Doktor nomal demişti. Şimdi de 2-3 gündür kaka yapmıyor. Neden olabilir, normal midir bu durum?
tugbac ozlemmm gazını cıkarıyorsa, 10 güne kadar normal kabul ediliyor. Tabi 10. Gününde kabız değil normal kaka yapıyor olması gerekiyor.
aslhn93_ ozlemmm mama kullanıyorsa bir çay kaşığı zeytinyağı koy kullanmıyorsa ağız yolyla ver ben bunu bizzat bir uzman çocuk doktorunun tavsiyesi ile yaptım
Kleopatraaaa___ ozlemmm Hmmm anladım sağlıkocağının verdiği bebeğimde aşırı gaz ve kabızlık yaptı bununla ilgili post açtım okuyabilirsin canım.. Eğer oysa aşırı şikayet var onu gözden geçir diyecektim.. Benim bebeğimde bir 13. Günde bir 9. Günde yaptı bu arada 2.5 aylık oldu bugün bebeğim.. Şikayetlerimiz öncesinde başlamıştı neyse ki sorunun ondan olduğunu farkettik ve Ocean aldık gerçekten çok iyi geldi.
burdabirivar Kleopatraaaa___ ay hala burda misiniz bilemiyorum da 2 bucuk aylik bebegim en son 7. Gunde yapti biz de saglik ocagi d vitaminini kullaniyoruz acaba degistirmeli miyim hala oneriuo musun
Kleopatraaaa___ burdabirivar Hâlâ burdayım bu sefer ikinci bebeğim için😂 Evet bunda da sağlık ocağının verdiği d vitaminini kullanmadık Ocean aldık yine doktorumuz da bunu tavsiye etti, ilk bebeğim de ebede söylemişti kullanmayın diye, imkanınız varsa özel alın
burdabirivar Kleopatraaaa___ masaAllah 🤭 d vitamini normalde ne zamana kadar kullanıliyo imkanimiz var alabiliriz de adaba bu da hani cok reklami yapildi herkes öneriyor vs ya o yüzden mi diye düşündüm ee tabi ben içerik okumayi bilmediğim icin hangis daha iyi bilmiyorum
burdabirivar Kleopatraaaa___ bu geç kaka yapma ilk çocuğunuzda sonradan duzelmis miydi mesela suan her seu yolunda mi cocugunuzda
Kleopatraaaa___ burdabirivar Tabi düzeldi çok şükür ilk başta bende çok tedirgindim hep böyle mi devam edecek diye ama büyüdükçe bağırsaklar işlevini tam yapmaya başliyor. Sadece biraz zaman işte bizler anne olarak çok telaşlanıyoruz ama artık bir tık rahatım ilk bebeğimde böyleydi diye olacakları az çok biliyorum, sizde rahat olun 😊Tabii tedbiri de elden bırakmayın sadece anne sütü alıyorsa 10 gün normal dedi doktorum bu arada