Benim kızım da söylediği kelimeleri söylemez oldu. Oyun grubunda bir arkadaşı var, 2.5 yaşında. Dil terapistine de gitmişler. Netice olarak sıkıntılı hiçbir durum görülmemiş. Terapist çocuğunuzun her şeyi yolunda, konuşmak istediği zaman konuşacak demiş. Başta ben de biraz takıyor gibiydim, ancak doktorumuz hiçbir sorun görmediği için rahatladım ve akışına bıraktım. ☺️