Merhaba bizde 2 Ay 3 günlüğüz bizde de gündüz uykuları bozuldu en fazla taş çatlasın 25 dk falan uyuyup uyanıyor şu an hatta emerken uyudu kaldı elleyemiyorum koyunca kesin uyanır çünkü. Atak haftası bitti sanıyordum ama bu gündüz uykuları ve huysuzluktan farklı düşünmeye başladım. Akşam üzeri 4 gibi başlıyor akşamları 7ye kadar hep huysuz oluyor ağlıyor oyalıyorum yürüyüşe falan çıkarıyorum öyle biraz rahatlıyorum bi an önce düzelse dicem ama bunlardan daha kötü günlerde olacak galiba 😒