Keroker gecen sene Ağustos gibi yakalandık farklı şehirde dahil birçok Dr a gittim özel, devlet. Verdikleri ilaçlar işe yaramadı. Sarcopte diye bir ilacı eczacı önerdi. Tek kullanımda geçti. Ama gene de ikinci kere tekrar kullandık. Ve ilacı kullanırken temizliğe de dikkat etmeniz gerek her şeyi ağzı kapalı beklemeniz ya da 60-90 derece de yıkamanız vs vs