MinelAskEla O derece de giyecekse çıplak giyecek içine zıbın filan giymeden giyer. 2.5 19 ve altı için iyisir Bizim ev 18-19 oluo dün giydirdim çok rahat uyudu gece baktım ısısı normaldi . Ve terleme vs olmadı
Ozgemre MinelAskEla o zaman ben yanlış tulum mu aldım kışın da bizim ev 24 derece oluyor bi incesini mi almam lazım canım
MinelAskEla Ozgemre sıcak oluyorsa 1 yda 1,5 tog almanız daha mantıklı oluyor. Ama 2.5 aldıysanız zıbın olmadan giydirip bi kontrol edebilirsiniz yani gece ara ara vücut sıcaklığına bakın
Ozgemre Aslihan95 Canım uyku tulumunun kalınlıkları tog degerleri mesala 1 tog daha ince evin sıcaksa 1,5 tog orta kalınlık 2,5 baya kalın