Sedat80 Bebeğim 3aylık mama ve anne sütü alıyor. Siz bebeğinize kaç cc anne sütü +mama veriosunuz? Kilo alımımız azaldı bu ay o yüzden yardımlarınızı bekliyorum.
Cansu08 Sedat80 3 aylıkken sağdığım sütü içmemeye başladı. Ağladı. Artık içmiyor. Kilosuna göre alması gereken cc var. İster mama olsun ister anne sütü. Ama bebeğim anne sütünü atıyorum 90 cc içiyorsa doymazdı. Mamanın 90 cc ile doyardı. Sen verebildiğin kadar anne sütünü ver. Cc ye takılma. Anne sütünün fazlasından zarar gelmez.
Sibel12345 Sedat80 benim bebeğim 3 aylıkken üç saatte bir 125 cc İçiyordu önce sağıyordum sonra çıkan süte göre üstünü mamayla tamamlıyordum ben ne kadar içtiğini görmek için normalde emziriyorum
Deletedmom019 Sedat80 benim kızım tek göğüs emiyor canım ayrıca mama veriyoruz 60 cc bitince ağlamaya baslıyodu doktor kontrolünde 90 cc ye çıkardım
Yagiz26 Bende sütümü sagip veriyorum sagdigim sütun hepsini icmiyo oyuzden mama vermiyorum 75 ml anca iciyo 2,5 3 saatte iştahlı bi bebek değil malesef
Yagiz26 Bende sütümü sagip veriyorum sagdigim sütun hepsini icmiyo oyuzden mama vermiyorum 75 ml anca iciyo 2,5 3 saatte iştahlı bi bebek değil malesef Sedat80 ben bi sagmada 125 sagiyorum ikisinden 8 kere sağıyorum günde
Sedat80 Yagiz26 8 kere iyi vakit buluyorsunuz vallahi sağmaya . Ben 3-4 kez zor sağıyorum. Makinanızın markası ne?
Yagiz26 Sedat80 nuk marka elle sagiyorum elektirkli değil baska hic bi is yapmiyorum bebegimde kolik zaten uykusuda yok mecbur sağıyorum
Cansu08 Sedat80 olan kilosunu 56 ya böldüğünde 3 saatte bir vermen gereken değer çıkıyor. Ama tabi ölçekle 30-60-90 yapmak kolay olduğu için 80 i hesaplamak zor ben de 90 yapıyodum. 56 olayını internetten öğrenmiştim.