MinelAskEla Kızlar doğum günü kutlaması yapacağız bebeğim için hangi renkleri bir arada güzel durur acaba ? Fikir verirmisiniz acaba ? Erkek bebek için ?
MinelAskEla Busraaslan hayır yok. Beyaz masa örtüsü önünde iyi doğdun yzısı. Birde rakam ve balon düşüyorum konseptsiz yani
Busraaslan MinelAskEla https://www.hizliresim.com/d2go1jm Bu benim oğlumun doğum günü konseptiydi umarım fikir olur 🖤
Tomvejery MinelAskEla ben İlk oğlumda mavi gold acık mavi seçmişim 2.oglumda renk renk yapmıştım İkiside cok hoş durdu
MinelAskEla Tomvejery aklıma gelen tonlarda mavi gold beyaz düşündğm ama ben yapmadım hiç nasıl durur diye bilemedim ama renk renkte güzel olur aslında
MinelAskEla Prensannesiyimm siz kendinizmi yaptınız kaç adet balon gitti acaba . Bedne böyle istiyorum bu renklerde güzel olmuş
Busraaslan MinelAskEla yok biz organizasyon yaptırdık ama çok fazla balon gidiyor ortalam 400-600 arası
Prensannesiyimm MinelAskEla Evet kendim yaptım balon zincirine sisirdijten sonra taktik bir gün önceden yaptık hiç inme filan olmadı 30 tane vardı canım
MinelAskEla Busraaslan baya çok var çünkü ama sizin güzel olmuş biz evde olucaz daha küçük ince az balon ile . Ama tonları güzel durmuş
Busraaslan MinelAskEla ben renkleri fikir olsun istemiştim biz dışarda yapmıştık daha az renkle balon zinciri gibi yapabilirsiniz bu renklerde