Zeynosileannis Bebeğim 5 buçuk aylık çok mızmız olmaya başladı sürekli huzursuz ağlıyor 1 haftadır böyle normalde asla böyle değildi 2 aydır ağladığını duymamıştım deli gibi diş kasıyor ısırıyor salya zaten şu gibi. Çok üzülüyorz bu haline gözümüzün içine bakarak kaşımaya çalışıyor. Fotoğraf bir hafta öncesine ait anlayan bir baksın 😔 https://resimyukle.io/r/cSTAgVLjBI
Prensannesiyimm Zeynosileannis disiniz geliyor hayırlı olsun annesi incisi papatya yağı sürün aktardan alıp dışı o çok rahatlatıyor
Hep_mi_uykusuz Zeynosileannis Karanfiliniz varsa 1 2 yemek kasigi zeytinyagina 15 15 tane karanfil atip dolaba koyun onunla masaj yapin cok faydaisni gordn
Hep_mi_uykusuz Zeynosileannis Anlamadim ama geliyorsa diye dedik bir onceki bayan dis geliyor demis ya valla ben kendi kizimin dislerini bile anlamadim 5 aylikken dis geliyor sandim taa 9 aya yakinken geldi yanlis yonlendirmek istemem.Atak haftasi da olabilir