Yagmurildnzz Bunların kullanıp fayda göremeyen oldu mu kızlar benim gibi hangi mamayı alacağımı şaşırdım
Ozgemre Yagmurildnzz Benim oğlum da gaz oldu kabız oldu hipp ve aptamil evolvia kullandım rahat ettik
Elwing Yagmurildnzz hipo combiotik bizde gaz yaptı kabızlık yaptı keşke aptamile daha etken geçseydik dedim
Yagmurildnzz Ozgemre evolvia çok duydum deniycem ama sürekli mama değiştirmekte sıkıntı yaratır mı acaba
katatonia Yagmurildnzz evet alerjik bebeklerde de kullanılıyor. Bileşenleri daha ufak olduğu için sindirimi daha kolay. Oğlumda da ilk conformil kullandık, fayda görmedik. Sonra prosyneo’ya geçtik.
kirmizibasliklikiz_ Yagmurildnzz evet nerdeyse butun mamalari denedik ama her bebekte her mama ayni etkiyi gostermiyor denemek lazim