Leyla6327 Çocuklar diye başladığınız bir konuyu nasıl bu kadar yetişkince bitirdiniz anlayamadım … adi üzerinde onlar da çocuk inanın onların aileleri de o şekilde olsunlar istemez, donem dönem olucaktir geçecektir bir şekilde büyüyüp gidecekler aslolan derinlerde daha bir çocuk olduklari cunki çok küçük bir yaa bu daha SALDIRGAN diye adlandırmak için … siz koruyun bebeginizi evden çıkmayın gitmeyiverin … ya da olmadıkları saati tercih edin…