Beş gün ince kızım aniden ateşlenince acile gittik boğaz enfeksiyonu dedi sadece antibiyotik verdi. Dolven ve calpol evde vardı ilk üç gün ateş olunca dönüşümlü kullandım. Son iki gündür ateş yok ama öksürük akıntı gözlerde yaşarma falan başladı. Antibiyotik kullanmamıza rağmen bu belirtiler sonradan çıkabilir mi böyle tekrar götürsem mi acaba antibiyotiğin bitmesinede iki gün kaldı