kiltime_16 Merhaba kızım 1,5 yaşında (20 aylık) arada katılma nöbeti geçiriyor ve bu duruma çok üzülüyorum ne yapabilirim nolur yardımcı olun
ikizerkekannesi kiltime_16 ikizlerim 3 yaş oluccak biri arada geçirir gibi olurdu ama 2 ay önce baya kötü oldu dudakları morardı gözleri kaydı ben hemen yüzüne üflüyorum kendine gelip tekrar nefes almaya başlıyor
Busraa3535 kiltime_16 bnm kızım 6 aylıkken gecirdi. Yatakdan dusmusdu ilk orda gecirdi. Nasıldı sizde bilmiyorum ama bzde aniden nefesi kesildi durdu kaldı cocuk sanki baska yere odaklanms gibydi. Ve kolları kaskatı yana dogru acılmısdı yelpaze gibi. Ben beyninden hasar aldı sandm o an. Sonrahecdi
ikizerkekannesi kiltime_16 yani internetten baktım bende ciddi bir durum değil dediği için çok önemsemedim birde oğlum dediğim gibi 1 kere ciddi oldu sizin daha sık oluyorsa doktora bi danışın ne yapılabilir diye ama çok panik verici bir durum o şekilde görmek vs