Kızlar göğüs ucum tam geçti derken tekrar yara oldu ve oğlum daha da sık ısırmaya başladı dayanamadım gittim koruyucu silikon uç aldım kullanmaya başlamadım ama kullanıp memnun kalan var mı artık emzirmekten korkar oldum ama kesmekte istemiyorum işime yarar mı 😔