Miran1306 merhaba benimki de bugün dokuz aylık oldu. Sosyal hayatta çok tatlış Gülen bir bebekti ama bana zordu hep çok huysuz ve gece boyu memede yatan bir bebekti. Bu dönem geceleri memede bile durmuyor bir de göğsümü ısırmaya başladı böyle bir acı yok sütüm çekilecek böyle giderse zaten.. artık nefes alamıyorum. Yemin ederim evlat olmasa intihar edicem ya da acilen antidepresan kullanmam lazım. Bizimki bir de kucakta uyku zamanları özellikle bacaklarını ve başını geriye doğru sertçe atıyor bırak beni der gibi.. ne yapacağımı şaşırdım gerçekten.