Kızım 2 aylık bizde meme reddi yaşıyoruz. Muhtemelen sütüm tazyikli geldiği için emmek istemiyor. Silikon göğüs koruyucu ile emziriyorum birkaç gündür o şekilde bu sorunu çözdük. Hiç istemesemde önemli olan anne sütü alması diyerek bu yönteme başvurdum ve işe yarıyor. Sütün önünde küçük bir engel olduğu için daha rahat emiyor. Süt tazyikli geldiği için normalden daha fazla gaz sorunu vardı ama bu şekilde daha yavaş yutuyor onaya iyi geldiğini düşünüyorum. Bir deneyebilirsiniz isterseniz yavaş yavaş tekrar memeye alıştırırsınız ilk uyandığında göğüs koruyucu takmadan emziriyorum ben o zaman emiyor ama uyanınca kesinlikle emmiyordu bu şekilde aşmaya başladık.