Aydanur_38 Kızlar bebeğim iki buçuk aylık sürekli tükürük çıkartıyor diş diycem diş için daha. Çok erken bunu sebebi ne olabilir
Birberenannesi Aydanur_38 benimki de 2buçuk aylık aynı dediğin gibi. Kazaklarının önü hep ıslanıyor. Diş için en azından 2 ayı daha var. Normal heralde.
balyanak53 Aydanur_38 Kızım da o donemde öyleydi normal demişti doktor. Aslında yutmaları gereken tükürük salgısını ileri itiyorlar 😅 zamanla normale dönüyor şükür 8 aylığız diş salyası artik
Poncikkkk Aydanur_38 bebeğim öyleydi doktor bana iştahlı ediyorsa kilo alımı iyiysede artış olur demişti