E bebekten uyku tulumu aldım 1 tog. Evimi ateş ölçerimin oda ısısı ile ölçtüğüm de 23 24 arası çıkıyor. Doğalgazı açtığımızda 25 26 derece olur diye tahmin ediyorum. Başka da uyku tulumu bulamamıştım, tamamen zıbınsız mı yatırmam gerekiyor? Birde oğlum 5 aylık 9 aylık aldım 1 yaş çok büyük geldi gözüme ama yine de kararsız kaldım. Oğlumun boyu için sağlık ocağı 68 cm diyor hastanede 64 diyorlar. 9 aylık tulum da 74 cm yazıyor. Sizce değiştirmeli miyim? Birde uyku tulumunu giydirirken altına bişey giydirmeli miyim? Çok bilgisizim bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.