Deletedmom_25 Selam canlar ben doğum yapalı 5,5 ay oldu saclarımı boyamak istiyorum ama çoğu kişi boyama süte geçer diyor ne derece dogrulugu var aranızda boyayan varmı
Minelimm21 Kızım 14 aylık hala boyatmadim cesaret edip. Yaklaşık 2 seneyi geçti boyatamiyorm hamilelik doğum emzirme derken:)
Esoca38 Deletedmom_25 8 aylıkken boyattım bende yaklaşık 2 ay önce birşey olmadı valla turp gibi oglum şükür 😂
Mcnkarsel Deletedmom_25 ben diplere değdirmeden paket attırıcam kısmetse öyle anlastım kuaförümle. Sizde isterseniz röfle,ombre gibi şeyler yaptırın
Asyaveannesi04 Deletedmom_25 benimki de 9 aylık olucak hala cesaret edip boyatamadım bir tane beyazım bile yok ama bekarken saçlarım sarıydı yine öyle istiyorum bakalım emzirme sürecimiz bitsin ozamana artık 🙂
Lily_potter Deletedmom_25 Bende organik boya ile boyuyorum ama saç rengimi değiştirmek istiyorum o yüzden mecburen normal boyayla boyatmam gerekiyor ama cesaret edemiyorum süte geçerde bebeğime bişey olur diye