Bebeğim bikaç gündür hasta enfeksiyon var hırıltı ve burun akıntısı vardı kan tahlili veridk antibiyotik kullanıyoruz 3 gündür doktor keçi sütlü mamayı değiştirin dedi önermiyorum dedi bizde sma 2 optipro aldık iki gündür veriyorum pek severek içmiyor hastalıktan mı yoksa tadını mı sevmedi anlayamadım yemekte iştahla yemiyor bebeğim ishal oldu su gibi sırtına kadar çıkıyor ne yapmalıyım doktora yazdım ama hafta sonu diye bakmıyo ? Çok ağlıyo ağlamadan 15 dk sonra büyük tuvaletini yapıyor. Antibiyotik mi mama mı nenyapsam bilemedim mamayı tekrar değiştirsem mi yoksa devam mı etmeliyim