Sinemdeniz2022 Arkadaşlar 10 gün oldu doğum yapmışım. Memeyi tutturamıyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Biberondan memeye dönen ve göğsündeki sütü çoğaltabilen var mı? Bu arada sütümü çok sık sağıyorum ama sadece 2 kaşık kadar çıkıyor bu sütüm yok mu demek?
Ysgl26 Sinemdeniz2022 canım neden tutmuyor memeyi? Eğer göğsünün ucu yoksa önden pompayla az sağıp ucunu çıkart. Ayrıca sağdığında çıkan sütün nerdeyse 2 katını emiyor bebek meral etme 10 günlük bebeğe de rahat rahat yeter. Bol bol su iç. Uyuyup dinlenmeye çalış. Hoşaf iç komposto iç sıvı tüket yani hep..
Arelatlas Sinemdeniz2022 kesinlikle biberonla besleme ben o hayatı yaptım halen tutmuyor bence geç olmadan bi emzirme danışmanına başvur canım
Noriye Sinemdeniz2022 var ben çorba ve sulu gıda beslen ben çok mebde suyu hoşaf falan içtim benim sütüm hep vardı ama hasta olmustum o zaman azaldı sağ beslen ve gece emzir severek emzir sütüm bebise yetiyor doyuyor de göğsün boşsa bebek yorulup emmiyordur belki su iç rezene çayı roka sivri tatlı biber sütlü tatlı çok süt yapıyor rabbim süt ve bebisime diye dua et ben öyle atlattım o süreci kolaylık diliyorum 😘