8 aylık oğlumun 4 gündür derisinde döküntü var. En son hazır yoğurt ve etli nohut yemeğinden yedirmiştim. Ertesi gün döküntüleri başladı ve hala geçmedi. Doktorumuz zaditen damla verdi ama fayda etmedi acile götürdük iğne yapıldı 5 6 saat rahatladı yine heryeri kabardı. Sizin başınıza böyle bir sey geldi mi. Yarın tekrar doktora gideceğiz alerji testi yapışacak ama sizler n’aptınız. Nasıl rahatlattınız bebeklerinizi. Çocuğuma baktıkça üzülüyorum yüzü çok kötü oldu