15 gün önce sezeryan oldum estetik dikiş yapıldı Dün geceden beri dikişlerim çok ağrıyor kalkarken falan zorlanmaya başladım , bugünde anneme gösterdim 2 yerden dikişin açılmış gibi geldi dedi . Daha önce yaşayan var mı estetik dikiş açılır mı yada dikiş açılırsa ne yapılması lazım