Lulemom Kızım 13 aylık. Daha yürümüyor ama kışa kadar yürür. Kışın kar yağan bi yerde mont mu Astronot mont mu alsam dedim. Kullanışlı olur mu acaba
Gryffindor Lulemom Ben mont aldım ama İstanbul’da çok dolu dolu kar olmuyor. Ama doğu illerinde oturuyorsanız astronot mont daha iyi olur. Bacakları falan üşümez. Gayette rahat yürüyen bebekler var
Lulemom Gryffindor vana tayinimiz çıktı. Vana gidicez orası da baya soğuk oluyo diyolar. O yüzden bacakları da üşümesin diye astronot düşünmüştüm de. Yürünüyorsa direk ondan alim dedim
Biroglanannesi Lulemom Vandaysanız kesin astronot tulum 🙏🏻 Bu arada çok iyi yere çıkmış tayininiz ben vanı çok severdim
BM22121 Lulemom vana mı taşındınız bizde vandayız 😊 astronot tulum alın bence soğuk oluyor baya merkez ilcelere göre daha iyi tabi ama bu sene soğuk olur diyorlar 😂
ihtmozz Lulemom ben de astronot alcam. Benim de vardı hatırlıyorum yürüyordum da. Hani karda bırakayım oynayabilsin istiyorum
Lulemom MrvLina biz bide adanadan gelicez 🙊 burda kışın montsuz bile geçer bi kalın ceketle 😄 vanda yılan gibi büzüşüp kalırız gibi geliyo bana 🤣
Naturall Lulemom ben 2,5 yaşındaki oğluma astronot tulumda alıyorum kar tulumu. Ardahan da -40 gören bir ilçedeyiz.