Busmus34 Merhaba bebeğim 1 aylık oldu kalça çıkıklığı için muayene ettirmemiz gerekiyor nasıl yapmamız lazım ilk bebeğim olduğu için hiç bilgim yok doğum yaptığım hastaneye acilden gitsem yaparlar mı yoksa randevu mu almam lazım randevu da bulamıyorum
joyfulmom Busmus34 çocuk doktorundan randevu alıp gidiyorsunuz kendisi yönlendirme yapıyor biz sıra aldık bir hafta sonraya ultrason sırası verdiler beş dakikalık bir ultrason çekimi sadece
Miracinannesi52 Busmus34 bize 2. Ayda gelin dediler çocuk doktoruna randevu al canım o seni uştrasona gönderiyor zaten yenidoğan olduğu için gün vermiyorlar hemen çekiyorlar çok basit birşey 1 saatle hallediyorsun yani devlette böyle
Qwertyu Busmus34 doktor yönlendirmesi ilk ay kontrolünde 2. Ay yapcaz diye daha sonra ultrasondan randevu alıp yaptirdik