Dlshnn3 valla 4.5 aylığız gazı var sanırım bi kaç gündür çok gaz çıkartıyor hzuursuzlukta sanırım atak zamanında olduğumuz için bende mustela in sampuanina felan başladım ama sanırım o kuruluk yaptı önce kafası pul pul yüzü pul pul oldu sonra bıraktım eski sampuanini deneyim dedim boledi vücudu dün felan bişey yoktu bu sabah gördüm