Merhaba anneler;ben owli’nin korsesini kullanıyorum trendyoldan almıştım,bebeğim 4aylık olacak hala kullanıyorum ve etkili oldu.5 haziran da normal doğum yaptım.Kırkım çıktıktan sonra kullamaya başladım.Günde en az iki en fazla üç saat takılıyorum tavsiye ederim.