Kızlar bebeğim 11,5 aylık. Bu zamana kadar ayına göre uyanıklık süreleri ile uykusuna yatırdım vs.
Bir ay oldu 2 uykuya düşmüştük. Ama şimdi 2. Uykuya direniyor. 1 uyku istiyor diyeceğim ama gece uykusuna yatana kadar tek uyku ile duramıyor gözlerinin altı mosmor oluyor. Ama 2. Uykuya yatırmaya kalkarsam 2 saat kesintisiz ağlıyor Sırf uyumamak için. Diğer yandan gözlerini sürekli ovuşturuyor. Napiyim sizce tek uykuya mı düşeyim? Sabah 7de kalkıyor 9da uyumak istiyor, o da 1 saat. Haliyle 10dan gece uykusuna kadar dayanamıyor.
9da değil daha geç yatır diyenler olacak ama hem yine 1 saat en fazla uyuyor hem de yine akşam uykusuna kadar bekleyemiyor. Ayına göre uyanıklık 4 saat çünkü. Ne yapsam bilen, uyku eğitimi vs alan belki bi fikir verir 🙏🏻