ecemm21 oğlum 3 aylık hafif uyutularak sünnet oldu kan alma damar yolu açma sünnet sonrası acı derken çok yıprandı ben ne yapabilirim şuan dikkat etmem gerekenler neler tecrübeli annelerden tavsiyeler bekliyorum
tubabalcihasan ecemm21 çok dikkat edilecek birşey yok aslında pansumanı takip edin doktor agri kesici vermiştir saatlerini geçirmeyin yeter
AliKereminannesi ecemm21 2 gün boyunca bezi her açtığımızda pipisine teramisin sürdük bide çıt çıtlı badilerinin çıt çıtını kapatmadık başka bir şey yapmadık ertesi gün normale dönmüştük 3 aylıkken yaptırdık şimdi 3 ay 19 günlüğüz. Hayırlı olsun sünnetiniz
Melikegb Canim bende 4 aylik sünnet ettirdim doktorlar soyleyip önermiyor ama tecrubeme dayanarak kesinlikle beyaz yumusak kopükten bardaklar oluyor kagıt degil düz beyaz kopük olucak ondan al ve biraz kucult pipisine koy bezi degmesin ve sik sık pansuman yap ger yaptiginda koy degistir bardagi yatarkan donerken de rahat ediyo cocuk agri kesicilerinide aksatma mutlaka
ecemm21 doktor antibiyotik vermiş ama nedenini anlayamadım dün sünnet oldu başlamadım henüz sizede vermişlermiydi