lovelymom__ Arkadaşlar merhaba sezeryan doğumdan sonra kırkınız çıkınca doktora gittiniz mi nasıl muayene ediyor ?
Norveckizi lovelymom__ dün gece bunu sordum sonra viral oldu heralde Herkes sormaya başladı 😅😅😅😅 Bana cevap gelmedi sizin posta gelse bari
Kivicik lovelymom__ merhabalar🫥 smear testi için örnek alındı vajinadan, 30 yaş altına yapılıyor mu emin değilim ama . Ve vajinal ultrason ile muayene edildi.
Cansudkmts lovelymom__ dogumdan 5 gün sonra gittim sonra 40 gün sonra gitmiştim ,smear testi için örnek alındı vajinadan Ve vajinal ultrason ile muayene edildi.
1Mother1Boy Norveckizi Smear testi için demiştir onu ben sağlık ocağında yaptırdım hastaneye boşuna ücret vermek istemedim. Oğlumun da 2.ay aşısı vardı denk geldi orada yaptım.
tarcinnn lovelymom__ 1 hafta sonra gittim bandajı açtı. 40ımda gittiğimde alttan muayene etti. Ha bir de smear testi 🥺
Bekirtuna Ben kadin dogum da çalışıyorum. Doğumdan 1 hafta sonra ultrason la kontrol. 40 gün sonra da vajinal muayene yapar Dr ve smear testi alir. Bi de hémogram vitamin b12 ve ferittin kan testlerini ister rutin.
lilyummm lovelymom__ doğumdan sonra 3. Gün gittim, kırkın çıkınca fırsat bulduğunda gelirsin dedi. Bebem 10 aylık olacak hala giricem😅
Melooo26 lovelymom__ ben sezeryan ile doğum yaptım dıştan dikişlerin durumuna ultrasonla da rahmin durumuna bakmıştı doktor