KuzyAkn28 şöyle anlatim kesin olmamakla birlikte bitmiş gübi duruyor tedaviden sonea 3 defa doktora gittim 3 5 gün 1 hafta arayla 3 Ünye’de bitmiş duruyor dedi doktor ilk eczacı bana ve eşime bit sıvı ilaç oğlumda vazelin gibi bütür bir krem hazırladı duş alıp kremi sürdük 3 gün boyunca sabah akşam kullandık duş yasak 3 gün boyunca 4 gün sabah duş aldık herşeyi 60 90 da yıkayıp ütüledim çoraplara varana kadar hergün dip köşe domwstos sirkeli suyla temizlik yaptım bu temizlik işi yaklaşık 1 ay sürdü ki hala sürmeli suyla siliyorum evi koltuk yatak halı yıkamaya verdim tedavi boyunca her sabah koltuk yatak elektrikli süpürgeyle süpürdüm bastırarak 1 hafta ara verdik duş aldıktan sonra 1 hafta sonra tekrar duş 3 gün sabah akşam krem tüm vücuda 4. Gün sabah duş 3 günlük ilaç sürecinde de aynı kıyafetleri giydik kıyafet değişmek yasak 4 . Gün duştan sonra temiz kıyafet giydik kaşıntıya gelecek olursam aman aman kaşıntımız yoktu vücutta herhangi bir lezyon da yoktu bizde sadve oğlumun kafasında 3 tane kabuklu sivilce vardı ve kafasını çok kaşıyordu ekstra kükürtlü sabun da aldık 10 gün kullandık oğlumada kullandık birde bu sert keseler oluyor ya onlardan aldık eşimin ve benim ayrı ayrı oğluma o keseden kullanmadım tabi