Leylaburhan Ya kızlar oğlum 1 hafta sonra tam 5 aylık oluyor ve gece normal de 1 kere uyanması gerektiği yazıyor okuduğum çoğu yerde fakat benim oğlum en az 3 kere uyanıyor karnını da güzel doyuruyorum mamayla besleniyor. Bir yerde okudum ek besine ihtiyacı olan bebek geceleri sık uyanır diye anlam da veremedim fikriniz var mı bu konuda
Cansu08 Leylaburhan benim bebeğim de sık uyanıyor 3 ay 20 günlük. Ek mama muhallebi vermek istiyorum ama yemiyo ağlıyo. Zaten daha erken. Sık uyanması biraz yapıyla alakalı galiba.
Leylaburhan Defne10 mamayı da çok içiyor anlamadım ya yazılanlara göre 1 kere uyanması gerekiyor ama öyle değil demek ki benim bebeğim böyle 🥰
Leylaburhan Cansu08 canım yememesi normal eğer dilini dışarıya doğru itiyorsa ek gıdaya hazır değilmiş bebekler buna dikkat et mesela benim oğlum da denedik biz doktorumuz söyledi benim oğlum aldı verdiğimizi bazı bebekler diliyle itiyormuş bu da hazır olmadıklarını gösteriyormuş
Nimiko Leylaburhan alakası yok bnm oğlumda 5.5 ayına kadar 1 yada 2 kere uyanırdı sonra saat başı uyanmaya başladı mama verdım yıne uyandı emzırdım yıne uyandı akşamdan muhallebi yaptım yedırdım yıne uyandı yanı hep uyandı 5 aylıkken ruya görmeye başlıyolarmış oyuzden den uykusu bölunurmuş şuan 7 aylık daha az uyanıyor bazen sadece kucağıma alıp pış pış yapıyorum gerı uyuyor koyuyorum yerıne
Leylaburhan Nimiko bu bilgiyi bilmiyordum mesela olabilir, uyanması sorun değil zaten acaba bir şey mi var diye düşünüyorum yoksa uyanınca mama yiyor geriye uyuyor tekrar
Esleminannesiii Leylaburhan benim kizimda 5 ay 17 günlük bende gece yatmadan önce nam veriyorum 8 de yatağına koyuyorum yediriyorum 8:40 gibi uykuya dalıyor destekli de uyutmuyorum gece kalkmiyordu 1 kere kalkıyordu bazen suan 12 gibi bide 4 gibi uyanıyor ve uykuyada zor dalıyor bende anlamadım gün içinde beslenmesi yetersiz bence mamayla doymuyorlar artık ben bugün ufaktan ek gıdaya geçtim zaten 4-6 ay arası ek gıdaya geçebiliyosun bence ufaktan ek gıdaya gec derim bugün başladım bakalım nasıl olacak 🤷🏻♀️
Leylaburhan Esleminannesiii herkes geçmemi söylüyor yavaş yavaş tadım yapmamı söylüyor mama alıyor diye, doktorumuz kilosu iyi dedi bekle dedi ama bilmiyorum normalde 4 saatte bir beslenmesi gerekiyor mamayla 2 buçuk saati zor buluyor içmek için ağlıyor mecburen bende içiriyorum
Esleminannesiii Leylaburhan benim kizimda 5 ay 17 günlük bende gece yatmadan önce nam veriyorum 8 de yatağına koyuyorum yediriyorum 8:40 gibi uykuya dalıyor destekli de uyutmuyorum gece kalkmiyordu 1 kere kalkıyordu bazen suan 12 gibi bide 4 gibi uyanıyor ve uykuyada zor dalıyor bende anlamadım gün içinde beslenmesi yetersiz bence mamayla doymuyorlar artık ben bugün ufaktan ek gıdaya geçtim zaten 4-6 ay arası ek gıdaya geçebiliyosun bence ufaktan ek gıdaya gec derim bugün başladım bakalım nasıl olacak 🤷🏻♀️
Cansu08 Leylaburhan ben de arada yokluyorum zaten. Ne kadar erken öğrenirse o kadar iyi sonra da biberonu bırakmak istemiyorlar. Yiğenimden biliyorum. Çok zorlanmıştı yengem.
Leylaburhan Cansu08 doğrudur canım ama isteyince emin ol yiyorlar,senin yediklerine karşı ilgisi artarsa sen yemek yerden sana odaklanırsa isterse falan bunlar hazır olduğunu gösterirmiş ama erken diyor doktorumuz bekle dedi bakalım bu ay kontrol var ne diyecek
Esleminannesiii Leylaburhan ayy bekletme nezman istiyorsa ver doymuyor karnı bencede gecmelisin ufaktan tadım yap 6. Ayda baslarsin zaten ne kalmış şunun surasinda 6. Ayda baslasan zaten tadım yapmak fflaan 1 2 ayı alıyor alışması
Esleminannesiii Leylaburhan ayy bekletme nezman istiyorsa ver doymuyor karnı bencede gecmelisin ufaktan tadım yap 6. Ayda baslarsin zaten ne kalmış şunun surasinda 6. Ayda baslasan zaten tadım yapmak fflaan 1 2 ayı alıyor alışması
SukranUras Leylaburhan ah canım öyle şey mi olur ilk defa duyuyorum. Benim oğlumda ma ayla beslendi 5 ayından sonra. En az 2 3 defa uyanıyodu geceleri. Şimdi 1 buçuk yaşında. Mamayı çoktan bıraktı kensiliğinden. Gece kalkmaları da bitmişti aslında ama bu atalar havalar sıcak gittiğinden gece su içmek için kalkıyo bazen 1 bazen birçok defa.
Leylaburhan SukranUras diyorum ya Benin’e yerde okudum şaşırdım anlamadım da fikir almak için açtım postu