Merhaba anneler ben burada yeniyim 4 gün önce sezeryan ile doğum yaptım ilk gün çok kötüydüm ölü gibi yattığım için bebeğime ilgi gösteremedim göğsümü verdiğimde sütüm olmadığı için almadı defalarca uğraştık çünkü. En son kilo kaybı yaşadığı in mama takviyesi başladık o gün bugündür mama ile besliyorum. Göğsümü hala almadı çünkü göğüs ucum küçükmüş bunun için silikon üç aldım onunla emiyor ama oda boş hava çektiği için çok fazla sancı çekiyor sonrasında 😭 bugün sabah pompa ile göğsümü sağdım ve sütüm geldi belki emer diye verdim yine almadı .sanki bebeğim bana küs gibi kucağıma aldığımda bende durmuyor ağladığında bende sakinleşmiyormuş gibi geliyor annem ve ablamda susuyor 😭 Nolursunuz bana bi çözüm söyler misiniz başına gelen bilen birileri var mı psikolojim alt üst olmuş durumda biraz uzun oldu kusura bakmayın iyi değilim gerçekten 😭😭