[silindi] Verilir dedi eczacı ama ben hep arasına yarım saat de olsa koyuyorum çünkü midesi bulanacak diye düşünüyorum devit süt gaz damlası aralarında süre oluyor Yazık diye düşünüyorum çocuğa 😅
Mehtap-37 [silindi] d vitaminini öğle saatlerinde vermek gerekiyor diye biliyorum öyle veriyorum gaz ilacını da akşamüstü veriyorum